… je svet na plavajočem odru, je jazz v jami, elektronika v gozdu, lutke v grajski kleti, cirkus nouveau ob potoku ali sodobni ples na skalah …
… je leseni vrtiljak na grajskem dvorišču, procesije ogromnih lutk in potujoči vozovi s pleh musko, so viteške igre in prava kovačija …
… je multimedijski spektakel s stočlanskim orkestrom ali performans za enega gledalca.
Od 4. do 7. avgusta se bo na festivalu predstavilo 170 glasbenih in gledaliških skupin iz celega sveta. V okolici gradu Snežnik bo 30 scenografov in prav toliko performerjev postavilo več deset vizualno-performativnih instalacij, na katerih se bodo zvrstili koncerti eksperimentalnega jazza, world fusiona, ambientalne elektronike, punk kabareta, južnoameriških melosov, kantavtorske glasbe in drugih zvrsti. Tretjino celotnega programa predstavljajo predstave za odrasle kot tudi cirkus, akrobatika, ples in otroški program.
Specifika, zaradi katere festival privabi vedno več nastopajočih, je prav prostorska umestitev nastopov, kot tudi vzdušje na vseh dogodkih, saj gledalec dobi občutek, da je vstopil na večkilometrski oder.
Vsak od 17 odrov nosi svojo tematiko, svoj scenografski in programski koncept. Ob Izviru je oder postavljen v vodo, na kovačiji muzikanti igrajo na strehah dveh gasilskih avtomobilov, medtem ko se poleg njih kuje železo. Pod gradom je prostor za nekaj tisoč obiskovalcev, med katerimi se sprehajajo vitezi in oprode, med drevesi Podstrešja pa perspektivo spreminjajo povečani stoli.
Tematska podlaga instalacije je letos “grad skozi čas” – časovni stroj, ki obiskovalca popelje od prazgodovine do motivov poplav, lova, obrti in grajskih legend.
Ožjo ekipo festivala predstavlja peščica umetnikov in navdušencev, ki oblikujejo idejo, vzpostavijo vezi in koordinirajo različne sektorje kompleksnega projekta. Skupaj z domačini vzpostavijo festivalsko prizorišče v naravi in omogočijo izvedbo mogočih in nemogočih zamisli. Ekipa Plavajočega gradu ustvarja vrzel za povezovanje kulture z družbeno krajino in daje prostor projektom, ki jih ne omejujejo odri in dvorane, temveč človeka povabijo, da v obdobjih družbenih kriz in preobratov zavzame aktivno vlogo.