SI
Vsebinski marketing: osnove za kreativni sektor
Show menu

Vsebinski marketing: osnove za kreativni sektor


Delavnica: 14:00–15:00
Primer dobre prakse: 15:00–15:30

Narodni muzej Slovenije bo v sodelovanju s Centrom za Kreativnost (CzK), v sklopu projekta Kreativno podjetništvo v keramičnih regijah (CerDee) in oktobrskih serij delavnic Kreativnega pospeševalnika, ki jih organizira CzK, gostil Christino Forster iz podjetja Heartbeats Innovation & Communication. Predavateljica bo v dveh delih predstavila osnove vsebinskega marketinga za kreativni sektor. Vsaki delavnici bo sledila tudi predstavitev dobrih praks s področja oblikovalcev keramike v Sloveniji, kjer se bosta predstavili Hana Karim in Vera Stanković.

Doseganje ciljnih skupin in komuniciranje z njimi postaja z nenehno rastjo digitalnega sveta za podjetja, organizacije, samostojne podjetnike in ustvarjalce vedno bolj zahtevno. To je popolnoma razumljivo, saj smo vsi zasičeni z novimi sporočili – po zadnjih statistikah dobivamo skupno kar do 10.000 sporočil različnih blagovnih znamk v enem dnevu na spletu in v živo. Zaradi tega posamezne znamke težko pritegnejo pozornost ciljne skupine, ki so ji namenjene.

Vsebinski marketing nam omogoča, da dosežemo prave ljudi s pravim sporočilom ob pravem času na pravem kanalu(ih). In ne samo to, vsebinski marketing v veliki meri prispeva k rasti vrednot določene znamke kakor tudi k doseganju zastavljenih ciljev in omogoča kupcu, da vzpostavi povezavo z znamko na spletu, ko to želi.

Na delavnici bomo obravnavali:

  • Najpomembnejša orodja vsebinskega marketinga
  • Kako pripovedovati zgodbo in kako najti »prave« zgodbe za svojo znamko
  • Kako najti najboljše kanale in najboljše formate prodaje za svojo znamko
  • Trende v vsebinskem marketingu: odgovorno pripovedništvo in vpliv komunikacije
  • Preprost proces ustvarjanja »spletne izkušnje kupca«
  • Kako ustvariti in implementirati vsebinski načrt

Delavnici in predstavitve bodo potekale v angleškem jeziku.

Prijave

Termini

Torek, 20. oktober 2020

14:00–15:00
#1 Uvod + ideje: kako lahko vsebinski marketing in pripovedništvo postaneta največja podpora

Prvi del e-delavnice je namenjen spoznavanju načinov, kako vsebinski marketing pomaga pri doseganju podjetniških ciljev in orodij s katerimi jih dosegamo. Preučili bomo najboljše zgodbe za vašo znamko, in prepoznali prave oblike in kanale (družbenih omrežij) za pripovedovanje teh zgodb.

15:00–15:30
Primer dobre prakse: Hana Karim

Torek, 27. oktober 2020

14:00–15:00
#2 Trendi + taktike: kako strukturirati in implementirati vsebinski marketing

V drugem delu e-delavnice bomo spoznali zadnje trende v vsebinskem marketingu, kot je na primer odgovorno pripovedništvo in vpliv komunikacije. Seznanili se bomo s preprostimi koraki, kako ustvariti »spletno izkušnjo kupca« in vsebinski načrt s sredstvi, ki jih imate na voljo.

15:00–15:30
Primer dobre prakse: Vera Stanković

Predavateljice

Christina Forster

Christina Forster

Christina verjame, da ima vsako podjetje, znamka ali produkt zgodbo. In to zelo dobro. Njena zgodba se je začela na področju novinarstva, že leta 2005 pa se je iz tiskanega medija preselila v spletno okolje. V osmih letih, ki jih je pozneje preživela v Londonu, je ugotovila, kakšen vpliv imajo vsebinski marketing, pripovedništvo in odgovorna komunikacija na trajnostni uspeh podjetij – to je pozneje postalo njena največja strast. Od takrat Christina pomaga svojim strankam (od korporacij do nevladnih organizacij in manjših podjetij) pri ustvarjanju notranje in zunanje komunikacije, osredotočene na posamezne ciljne skupine. Christina je v času svoje kariere delala v modni, športni in glasbeni industriji s podjetji in organizacijami, kot so Red Bull, Nivea, Labello, WWF ali Cisco Avstrija. Trenutno dela kot odgovorni partner za podjetje Heartbeats Innovation & Communication, ki ima pisarne na Dunaju in v Ljubljani.

Več informacij: https://www.weareheartbeats.com/

Hana Karim (foto: Manca Kocjančič)
Hana Karim: Krožniki

Hana Karim

Hana je oblikovalka keramike. Živi in ustvarja v Ljubljani, kjer ima tudi atelje, v katerem poučuje in oblikuje večinoma uporabno keramiko. Študij je končala na ljubljanski Pedagoški fakulteti, kjer je na smeri Likovna pedagogika diplomirala iz kiparstva, natančneje iz miniaturne skulpture oz. njenega odnosa do človeškega telesa. V tem času in še kar nekaj let po študiju se je posvečala predvsem oblikovanju keramičnega nakita, s katerim je neprestano manevrirala med skulpturo in dekorativnim elementom. Pozneje je začela raziskovati področje uporabne keramike, v katerem še danes raziskuje organske oblike ter močne barve, prenešene v polje uporabnega predmeta – krožnika oz. sklede.

Več informacij: https://www.hana-karim.com/

Vera Stanković
Vera Stanković: Premakni se (foto: Peter Škrlep)

Vera Stanković

Akademska slikarka in magistrica umetnosti Vera Stanković je nagrajena umetnica, kreativna direktorica in pedagoginja. Predstavila bo svoj pogled na umetniški sistem in načine, kako prodreti in preživeti na trgu kot oblikovalka keramike. Običajno so keramiki umetniki, oblikovalci, učitelji, obrtniki in še kaj drugega. O tej temi bo spregovorila skozi svoja dela, ki nagovarjajo to problematiko. V delu Samopostrežni panteon, ki ga je prvič razstavila na prestižni razstavi 60th Premio Faenza, je med drugim poiskala način, kako izmeriti vrednost umetnosti.


Več informacij: https://www.verastankovic.com/

 

 

Prijavite se na e-novice