Program je namenjen študentom in zaposlenim na področju
vzgoje in izobraževanja, ki jih zanimajo možnosti učenja v muzejih in možnosti
vključevanja obiska muzejev v proces izobraževanja. Program ponuja kratko
predavanje o značilnostih muzejskega učenja in muzejski interpretaciji,
demonstracije treh programov (po
predhodnem dogovoru glede na izbrano ciljno publiko), ogled pedagoškega prostora
(organizacija, rekviziti), didaktičnih ambientov in interaktivnih elementov na
razstavi.
Učenje v muzeju sodi v polje neformalnega in
vseživljenjskega učenja. Poteka po izbiri in v avtentičnem okolju, ki nudi
neposreden stik z dediščino. Poglavitni cilj muzejskega učenja je predvsem
pozitivna izkušnja.
Na področju muzejskega izobraževanja se je v največji meri uveljavila
metoda muzejske interpretacije, ki ima svoje zakonitosti, načela, orodja in
tehnike. Gre za veščino tolmačenja, s katero želimo doseči pozitivni odnos do dediščine.
Interpretacijo oblikujemo iz treh glavnih ciljev: kaj želimo, da obiskovalci
izvejo, začutijo in naredijo.
Program izvajata kustosinji pedagoginji dr. Andreja Breznik
in Petra Bolha.