SI
Danes odprto
Muzejska10:00 - 18:00
Metelkova10:00 - 18:00
Grad Snežnik10:00 - 16:00
Blejski grad09:00 - 19:00
Ad Pirum10:00 - 22:00
Show menu

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Splošne določbe

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Narodnega muzeja Slovenije (v nadaljevanju trgovina), pravice in obveznosti kupca in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem.

Splošni pogoji trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Obligacijskim zakonikom (OZ).

Nakup v spletni trgovini Narodnega muzeja Slovenije se šteje za nakup, opravljen na teritoriju Republike Slovenije: s tem je predmet slovenske zakonodaje, ki ima prednost pred drugo zakonodajo.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, ki jih je posredoval ob oddaji naročila.

Narodni muzej Slovenije si pridržuje pravico, da lahko spremeni pogoje poslovanja brez predhodne najave ali opozorila.


Podatki o javnem zavodu

Narodni muzej Slovenije, Prešernova cesta 20, 1000 Ljubljana
Matična številka: 5055482
Identifikacijska št. za DDV: SI70031568
Zavezanec za plačilo DDV: DA
TRR: 01100-6030376737 pri Upravi za javna plačila (UJP)


Kontaktni podatki za pomoč in pojasnila

Za splošna vprašanja: info@nms.si
V zvezi s ponudbo artiklov v trgovini in spletnim naročanjem: blagajna@nms.si
Telefonska številka: (01) 241 44 72 (v odpiralnem času muzeja)


Cene

Vse cene so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroška poštnine: ta se izračuna pred oddajo naročila, ko kupec izbere možnost »Na blagajno«.

Spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen na prodajnih mestih Narodnega muzeja Slovenije. Cene so veljavne v trenutku oddaje naročila. Kljub stalnemu preverjanju pravilnosti podatkov lahko pride pri označevanju cen do napak: v tem primeru bo trgovina kupcu omogočila odstop od naročila.

Muzej si pridržuje pravico do sprememb cen prodajnih artiklov brez predhodnega obvestila.


Košarica

Pregled košarice je kupcu dostopen ves čas brskanja po trgovini. Kadar koli je omogočen tudi pomik nazaj po spletnem naročilu ali odstranitev izdelkov iz košarice.


POSTOPEK NAKUPA

1. VNOS PODATKOV

Ko imate v košarici vse želene izdelke, kliknete gumb Na blagajno. Sistem vas preusmeri na stran, kjer vnesete svoje kontaktne podatke in naslov za dostavo. Na tej strani izberete tudi način pošiljanja in način plačila.

 

Nakup za pravne osebe

Če želite opraviti nakup za pravno osebo, vnesite tudi ID št. za DDV.

 

Nakup kot darilo

Če izberete možnost Nakup kot darilo, lahko vnesete drug naslov za dostavo, ki ni enak naslovu plačnika računa.

 

Načini pošiljanja

Izbirate lahko med naslednjimi načini pošiljanja:

– Pošta Slovenije
– Osebni prevzem (v trgovini Narodnega muzeja Slovenije, Muzejska 1, Ljubljana, v odpiralnem času muzeja)


Načini plačila

Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:

– plačilo po povzetju (samo na območju Republike Slovenije, doplačilo 1,20 €) oziroma ob osebnem prevzemu (brez doplačila)
po predračunu (navodila za plačilo predračuna prejmete na svoj e-naslov takoj po oddaji naročila; predračun plačate s splošnim plačilnim nalogom UPN)


2. PREGLED IN POTRDITEV

S klikom na gumb Preglej naročilo se pomaknete na stran s povzetkom naročila. Tu pregledate vpisane podatke, izbrani način dostave in plačila, vsebino košarice, vrednost poštnine in skupno vrednost naročila.

Če se s podatki strinjate, potrdite okence Potrjujem pravilnost podatkov.


3. NAROČILO ZAKLJUČENO

Naročilo oddate s klikom na gumb Oddaj naročilo. Na svoj elektronski naslov prejmete povzetek naročila.

Šteje se, da je kupoprodajna pogodba med Narodnim muzejem Slovenije in kupcem sklenjena v trenutku oddaje naročila. Vse cene, podatki o dostavi in drugi pogoji se fiksirajo in so zavezujoči tako za Narodni muzej Slovenije kot za kupca.


Naročilo v obdelavi

Trgovina naročilo pregleda in preveri dobavljivost naročenih artiklov. V primeru, da želenega izdelka v času naročila ni na voljo, vas bo trgovina takoj obvestila in naredila vse, da želeni artikel čim prej dobavi. Če ne bo šlo drugače, vam bo ponudila podoben artikel ali vrnila kupnino, če je bilo plačilo že opravljeno.

Trgovina blago pripravi za osebni prevzem oziroma po prejetju plačila odpošlje.

O vsaki spremembi statusa naročila prejmete obvestilo na svoj elektronski naslov.

Trgovina se lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave obrne na kupca po telefonu ali e-pošti.


Dostava in dobavni roki

Dostava poteka preko Pošte Slovenije. Strošek dostave se obračunava po veljavnem ceniku Pošte Slovenije glede na skupno težo naročenih izdelkov. Ceno pošiljanja po pošti lahko preverite kadar koli pred potrditvijo nakupa s klikom na gumb Na blagajno.

Paket bo predan Pošti Slovenije najpozneje v treh (3) delovnih dneh od dneva sprejema naročila. Obvestilo, da je bil paket predan na pošto, prejmete na svoj e-naslov. Pošta Slovenije izvede dostavo večinoma naslednji delovni dan. O morebitnem daljšem dobavnem roku vas bomo obvestili po e-pošti. Če vam daljši dobavni rok ne bi ustrezal, lahko po dogovoru s trgovino spremenite naročilo ali od naročila odstopite.


Osebni prevzem

Če ste izbrali možnost osebnega prevzema v muzejski trgovini, bo blago pripravljeno na prevzem najpozneje v treh (3) delovnih dneh od dneva sprejema naročila. Blago lahko prevzamete v trgovini Narodnega muzeja Slovenije, Muzejska 1, Ljubljana, v odpiralnem času muzeja (vsak dan od 10. do 18. ure, ob četrtkih do 20. ure).


Račun

Narodni muzej Slovenije po prejemu plačila kupcu izstavi račun, ki je priložen pošiljki ali poslan na njegov e-naslov.


Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga odstopi od nakupa, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priloženi morajo biti kopija računa in podatki za vračilo kupnine (številka osebnega bančnega računa). Narodni muzej Slovenije za izdelke vrne kupnino, od katere odšteje stroške prvotnega pošiljanja kupcu in transakcijskih provizij. Muzej kupnino vrne, takoj ko je mogoče, najpozneje pa v roku 30 dni od prejetja sporočila o odstopu od nakupa in prejetja vrnjenih izdelkov.

Kupec mora blago vrniti na naslov: Narodni muzej Slovenije, Prešernova cesta 20, 1000 Ljubljana.


Poškodovane pošiljke

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je paket fizično poškodovan ali da je bil odprt, čim prej sprožite postopek pri Pošti Slovenije in izpolnite Zapisnik o poškodovani pošiljki. Na to lahko opozorite poštnega uslužbenca že ob prevzemu ali pa paket čim prej prinesite na pošto.


Reklamacije (stvarna napaka)

Če izdelek nima dogovorjenih lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo; če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene, če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali kako drugače odstopa od naročenega, lahko kupec blago reklamira. Kupec mora v zakonsko določenem roku obvestiti trgovino o morebitni stvarni napaki, podati njen natančen opis in trgovini omogočiti, da izdelek pregleda. Kupcu, ki je pravilno obvestil trgovino o napaki, trgovina ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).


Varnost nakupa in osebnih podatkov

Med vašim nakupovanjem in plačevanjem trgovina zagotavlja varnost vaših osebnih podatkov in varen postopek nakupa z zaščito pred zlorabami. Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil in plačil.

Kupec je odgovoren za dostop do svojega sistema ter za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesel. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov.

Trgovina bo shranila vpisane podatke in vsebino naročil registriranih in neregistriranih kupcev. Več o obdelavi in varovanju podatkov …


Pritožbe

Narodni muzej Slovenije spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru težav se lahko kupec obrne na Narodni muzej Slovenije po e-pošti na naslov blagajna@nms.si ali po telefonu (01) 241 44 72 (v odpiralnem času muzeja).
Pritožba se odda pisno na sedež muzeja: Narodni muzej Slovenije, Prešernova cesta 20, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Narodnega muzeja Slovenije veljajo od 16. 8. 2021.

Danes odprto
Muzejska10:00 - 18:00
Metelkova10:00 - 18:00
Grad Snežnik10:00 - 16:00
Blejski grad09:00 - 19:00
Ad Pirum10:00 - 22:00
 

 

Prijavite se na e-novice