Splošne določbe
Splošni pogoji poslovanja
določajo delovanje spletne trgovine Narodnega muzeja Slovenije (v nadaljevanju trgovina),
pravice in obveznosti kupca in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino
in kupcem.
Splošni pogoji trgovine
so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Obligacijskim zakonikom (OZ).
Nakup v spletni trgovini
Narodnega muzeja Slovenije se šteje za nakup, opravljen na teritoriju Republike
Slovenije: s tem je predmet slovenske zakonodaje, ki ima prednost pred drugo
zakonodajo.
Kupca zavezujejo splošni
pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba,
upoštevajoč podatke, ki jih je posredoval ob oddaji naročila.
Narodni muzej Slovenije si pridržuje pravico, da
lahko spremeni pogoje poslovanja brez predhodne najave ali opozorila.
Podatki o javnem zavodu
Narodni muzej Slovenije,
Prešernova cesta 20, 1000 Ljubljana
Matična številka: 5055482
Identifikacijska št. za DDV: SI70031568
Zavezanec za plačilo DDV: DA
TRR: 01100-6030376737 pri Upravi za javna plačila (UJP)
Kontaktni podatki za pomoč in pojasnila
Za splošna vprašanja: info@nms.si
V zvezi s ponudbo artiklov v trgovini in spletnim naročanjem: blagajna@nms.si
Telefonska številka: (01) 241 44 72 (v odpiralnem času muzeja)
Cene
Vse cene so v evrih in
vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroška poštnine:
ta se izračuna pred oddajo naročila, ko kupec izbere možnost »Na blagajno«.
Spletne cene veljajo le
za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen na prodajnih mestih
Narodnega muzeja Slovenije. Cene so veljavne v trenutku oddaje naročila. Kljub
stalnemu preverjanju pravilnosti podatkov lahko pride pri označevanju cen do
napak: v tem primeru bo trgovina kupcu omogočila odstop od naročila.
Muzej si pridržuje
pravico do sprememb cen prodajnih artiklov brez predhodnega obvestila.
Košarica
Pregled košarice je kupcu
dostopen ves čas brskanja po trgovini. Kadar koli je omogočen tudi pomik nazaj
po spletnem naročilu ali odstranitev izdelkov iz košarice.
POSTOPEK NAKUPA
1. VNOS PODATKOV
Ko imate v košarici vse
želene izdelke, kliknete gumb Na blagajno. Sistem vas preusmeri na stran, kjer vnesete
svoje kontaktne podatke in naslov za dostavo. Na tej strani izberete tudi način
pošiljanja in način plačila.
Nakup za pravne osebe
Če želite opraviti nakup
za pravno osebo, vnesite tudi ID št. za DDV.
Nakup kot darilo
Če izberete možnost Nakup
kot darilo, lahko vnesete drug naslov za dostavo, ki ni enak naslovu plačnika
računa.
Načini pošiljanja
Izbirate lahko med
naslednjimi načini pošiljanja:
– Pošta Slovenije
– Osebni prevzem (v trgovini Narodnega muzeja Slovenije, Muzejska 1, Ljubljana,
v odpiralnem času muzeja)
Načini plačila
Izbirate lahko med
naslednjimi načini plačila:
– plačilo po povzetju (samo na območju Republike Slovenije, doplačilo 1,20 €) oziroma ob osebnem prevzemu (brez doplačila)
– plačilo po predračunu (navodila za plačilo predračuna prejmete na svoj e-naslov takoj po oddaji naročila; predračun plačate s splošnim plačilnim nalogom UPN)
– kartično plačilo (Diners, Maestro, Mastercard, Visa; ob oddaji naročila boste preusmerjeni na plačilno stran Urada za javna plačila (UJP), kjer varno zvedete plačilo)
– mobilno plačilo (Flik, mBills, VALÚ; ob oddaji naročila boste preusmerjeni na plačilno stran Urada za javna plačila (UJP), kjer varno zvedete plačilo)
2. PREGLED IN POTRDITEV
S klikom na gumb Preglej
naročilo se pomaknete na stran s povzetkom naročila. Tu pregledate vpisane
podatke, izbrani način dostave in plačila, vsebino košarice, vrednost poštnine
in skupno vrednost naročila.
Če se s podatki
strinjate, potrdite okence Potrjujem pravilnost podatkov.
3. NAROČILO ZAKLJUČENO
Naročilo oddate s klikom
na gumb Oddaj naročilo. Na svoj elektronski naslov prejmete povzetek naročila.
Šteje se, da je kupoprodajna pogodba med Narodnim muzejem Slovenije in kupcem sklenjena v trenutku oddaje naročila. Vse cene, podatki o dostavi in drugi pogoji se fiksirajo in so zavezujoči tako za Narodni muzej Slovenije kot za kupca.
Naročilo v obdelavi
Trgovina naročilo
pregleda in preveri dobavljivost naročenih artiklov. V primeru,
da želenega izdelka v času naročila ni na voljo, vas bo trgovina takoj
obvestila in naredila vse, da želeni artikel čim prej dobavi. Če ne bo šlo
drugače, vam bo ponudila podoben artikel ali vrnila kupnino, če je bilo plačilo
že opravljeno.
Trgovina blago pripravi
za osebni prevzem oziroma po prejetju plačila odpošlje.
O vsaki spremembi statusa
naročila prejmete obvestilo na svoj elektronski naslov.
Trgovina se lahko za
preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave obrne na kupca po telefonu
ali e-pošti.
Dostava in dobavni roki
Dostava poteka preko Pošte Slovenije. Strošek dostave se obračunava po veljavnem ceniku Pošte Slovenije glede na skupno težo naročenih izdelkov. Ceno
pošiljanja po pošti lahko preverite kadar koli pred potrditvijo nakupa s klikom
na gumb Na blagajno.
Paket bo predan Pošti
Slovenije najpozneje v treh (3) delovnih dneh od dneva sprejema naročila.
Obvestilo, da je bil paket predan na pošto, prejmete na svoj e-naslov. Pošta
Slovenije izvede dostavo večinoma naslednji delovni dan. O morebitnem daljšem
dobavnem roku vas bomo obvestili po e-pošti. Če vam daljši dobavni rok ne bi
ustrezal, lahko po dogovoru s trgovino spremenite naročilo ali od naročila
odstopite.
Osebni prevzem
Če ste izbrali možnost
osebnega prevzema v muzejski trgovini, bo blago pripravljeno na prevzem
najpozneje v treh (3) delovnih dneh od dneva sprejema naročila. Blago lahko
prevzamete v trgovini Narodnega muzeja Slovenije, Muzejska 1, Ljubljana, v odpiralnem času muzeja (vsak dan od 10. do 18. ure, ob četrtkih
do 20. ure).
Račun
Narodni muzej Slovenije
po prejemu plačila kupcu izstavi račun, ki je priložen pošiljki ali poslan na
njegov e-naslov.
Preklic naročila
Trgovina si pridržuje pravico do preklica naročila v
primeru, da kupec v 15 koledarskih dneh ne poravna kupnine ali v tem času naročenega
blaga osebno ne prevzame v trgovini Narodnega muzeja Slovenije. Trgovina lahko
naročilo prekliče tudi v primeru, ko naročila ni mogoče zaključiti (napačni
kontaktni podatki, kupec se ne odziva itd.).
Vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v
14 dneh od dobave blaga odstopi od nakupa, pri čemer sam krije neposredne
stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni
embalaži. Priloženi morajo biti kopija računa in podatki za vračilo kupnine
(številka osebnega bančnega računa). Narodni muzej Slovenije za izdelke vrne
kupnino, od katere odšteje stroške prvotnega pošiljanja kupcu in transakcijskih
provizij. Muzej kupnino vrne, takoj ko je mogoče, najpozneje pa v roku 30 dni
od prejetja sporočila o odstopu od nakupa in prejetja vrnjenih izdelkov.
Kupec mora blago vrniti
na naslov: Narodni muzej Slovenije, Prešernova cesta 20, 1000 Ljubljana.
Poškodovane pošiljke
Če ste ob prevzemu
pošiljke opazili, da je paket fizično poškodovan ali da je bil odprt, čim prej
sprožite postopek pri Pošti Slovenije in izpolnite Zapisnik o poškodovani
pošiljki. Na to lahko opozorite poštnega uslužbenca že ob prevzemu ali pa paket
čim prej prinesite na pošto.
Reklamacije (stvarna napaka)
Če izdelek nima
dogovorjenih lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo; če izdelek
nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene, če je
prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali kako drugače odstopa
od naročenega, lahko kupec blago reklamira. Kupec mora v zakonsko določenem
roku obvestiti trgovino o morebitni stvarni napaki, podati njen natančen opis
in trgovini omogočiti, da izdelek pregleda. Kupcu, ki je pravilno obvestil
trgovino o napaki, trgovina ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega
zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim
blagom ali vrne plačani znesek.
Pravico do uveljavljanja
stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Varnost nakupa in osebnih podatkov
Med vašim nakupovanjem in
plačevanjem trgovina zagotavlja varnost vaših osebnih podatkov in varen
postopek nakupa z zaščito pred zlorabami. Uporabljamo ustrezna tehnološka in
organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov,
naročil in plačil.
Kupec je odgovoren za
dostop do svojega sistema ter za varovanje svojih uporabniških podatkov in
gesel. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov.
Trgovina bo shranila
vpisane podatke in vsebino naročil registriranih in neregistriranih kupcev. Več o obdelavi in
varovanju podatkov …
Pritožbe
Narodni muzej Slovenije
spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si prizadeva po svojih
najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru težav se lahko kupec obrne na Narodni muzej Slovenije po e-pošti na
naslov blagajna@nms.si ali po telefonu (01) 241 44 72 (v odpiralnem času muzeja).
Pritožba se odda pisno na sedež muzeja: Narodni muzej Slovenije, Prešernova
cesta 20, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Splošni pogoji poslovanja
spletne trgovine Narodnega muzeja Slovenije veljajo od 1. 7. 2024.